Vertraging - Reisverslag uit Amstenrade, Nederland van Steffi Well - WaarBenJij.nu Vertraging - Reisverslag uit Amstenrade, Nederland van Steffi Well - WaarBenJij.nu

Vertraging

Blijf op de hoogte en volg Steffi

22 Augustus 2012 | Nederland, Amstenrade

Hallo!

Allereerst zal ik beginnen met de mededeling dat ik niet op 27 augustus vertrek, maar op 30 augustus. Dit omdat ik een woonruimte heb en ik pas vanaf 10 september les heb. Dus ik vier mijn verjaardag (29 augustus) gewoon lekker in Nederland.

De flat waar ik de komende vier en halve maand ga verblijven heeft een eigen site. Op deze site staat informatie over de flat en een plattegrond.
De website is: http://www.paulusrex.hu

Na wat vakantie gevierd te hebben in Lissabon en Italië ben ik nu de laatste voorbereidingen aan het treffen voor Boedapest. Denk hierbij aan; schoenen plakken die kapot zijn gegaan op vakantie, muziek op mijn ipod zetten, kleding wassen en strijken, etc.

Ik heb al veel gelezen over Boedapest en ik weet nu al dat ik het Hongaarse eten absoluut niet lekker ga vinden. Voor mijn moeder is het een droomstad: ganzenlever, haar favoriete maaltijd! Ze eten daar vooral vettig vlees, bonen en overal zit iets van paprika in. Maar gelukkig liggen er ook italianen en tapasbarretjes.

Zodra ik echt in Boedapest ben gearriveerd dan zal ik weer bloggen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amstenrade

Steffi

Actief sinds 15 Juli 2012
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 2154

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 20 Januari 2013

Minor in Boedapest

Landen bezocht: